8.00 - 16.00
na zwrot towaru
dla klienta indywidualnego
§1.
1. Firma KAR STAL Sebastian Karpeta jako Gwarant udziela gwarancji na wyprodukowane przez
siebie urządzenie.
2. Okres gwarancji liczony od daty pierwszej sprzedaży wyrobu Zamawiającemu wynosi:12 miesięcy na konstrukcję
stalową dla firm ,24 msc dla klienta indywidualnego, 12 miesięcy na elementy drewniane i poliwęglan.
W przypadku urządzeń w do których istnieje konieczność ich montażu przez ekipę montażową Firmy KAR STAL,
okres gwarancji liczony jest od dnia zakończenia montażu i podpisania protokołu odbioru urządzenia.
Gwarant zastrzega sobie iż w przypadku bezzasadnej zgody przez Zamawiającego na podpisanie protokołu
odbioru, sporządzi on jednostronny protokół i od jego sporządzenia liczony będzie okres gwarancji.
3. Okres gwarancji dla dostawy zastępczej (tj. nowego wyrobu dostarczonego w zastępstwie wadliwego)
nie przedłuża gwarancji o kolejny okres nawet na elementy dostawy zastępczej.
4. Warunkiem przyjęcia zgłoszonych reklamacji w ramach udzielonej gwarancji jest zapłata całości
ceny. Nieuiszczenie całości ceny nie wstrzymuje ani nie przerywa biegu terminu gwarancji.
§2.
1. Gwarancja jest ważna na terenie całej Polski i dotyczy wyłącznie produktów zakupionych i
zainstalowanych na terenie Polski.
2. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wyłącznie usterek i wad powstałych w wyrobach
wyprodukowanych przez firmę KAR STAL Sebastian Karpeta z przyczyn tkwiących w sprzedanej
rzeczy.
3. Gwarancja nie obejmuje wad będących następstwem wadliwego montażu, choćby montaż został
wykonany przez Autoryzowaną Grupę Montażową posiadającą ważny certyfikat.
4. Klient jest zobowiązany zgłosić reklamacje (zawiadomić o stwierdzeniu wystąpienia usterki) w
terminie nie dłuższym niż tydzień od jej wystąpienia.
5. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać, na piśmie wraz z opisem usterki, wypełnioną kartą
gwarancyjną i dowodem zakupu.
6. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 25 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W
przypadku bardziej skomplikowanych wad, termin ich usuwania może się przedłużyć, nie będzie
jednak dłuższy od czasu potrzebnego do wyprodukowania urządzenia, w której wada wystąpiła.
§3.
1. Klient jest zobowiązany do ilościowego i jakościowego odbioru wyrobów w zakresie wad jawnych,
które nie mogą być podstawą reklamacji po odbiorze urządzenia (protokół odbioru). Za wady jawne
uważa się niezgodności: wymiarów, podziałów, kolorów oraz uszkodzenia mechaniczne typu
pęknięcia, rysy itp.
2. Gwarancja nie obejmuje w szczególności szkód powstałych w wyniku: normalnego zużycia,
niewłaściwego przechowywania i konserwacji, nieprzestrzegania instrukcji obsługi, przeciążenia,
wykorzystania mediów które nie spełniają wymaganych parametrów, niewłaściwych interwencji
użytkownika lub stron trzecich, a także z innych przyczyn, za które Gwarant nie odpowiada, jak
również jeśli nie został dotrzymany termin zgłoszenia o którym mowa w §2 ust.3.
3. Gwarancji nie podlegają:
a) elementy ulegające naturalnemu zużyciu,
b) uszkodzenia mechaniczne
c) niewłaściwe przygotowanie podłoża przez Zamawiającego
d) wady nieistotne produktu nie widoczne po zamontowaniu
e) zmiany konstrukcji dokonane przez Zamawiającego bez uprzedniego ustalenia z Gwarantem
f) brak konserwacji Przedmiotu umowy, bądź niewłaściwa konserwacja
g) czynniki zewnętrzne takie jak: ogień, woda, substancje chemiczne
h) siła wyższa, taka jak pożar, powódź, nadmierny wiatr, huragan, sztorm itp.
i) spowodowanych klęskami żywiołowymi lub innymi nieprzewidzialnymi wypadkami losowymi
§4.
Prace serwisowe związane z czyszczeniem, konserwacją, regulacją urządzeń realizowane są na koszt Klienta.
§5.
1. W czasie trwania gwarancji Firma KAR STAL Sebastian Karpeta usuwa bezpłatnie wszelkie usterki
powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy, będące wadami powstałymi w trakcie produkcji
lub wadami materiału.
2. Wybór sposobu usunięcia usterek należy do gwaranta i według jego uznania - usunięcie usterek może
nastąpić w drodze naprawy towaru wadliwego lub jego wymiany na towar bez wad. Gwarant nie
ponosi innych kosztów spowodowanych wadą wyrobu poza w/w, w szczególności nie odpowiada za
szkody powstałe w wyniku wady w innym mieniu Klienta.
3. Ocena, czy reklamacja dotyczy usterek objętych gwarancją należy do Gwaranta. Gwarant określa
także podstawy i zakres swojej odpowiedzialności z tytułu stwierdzonych wad towarów, a w
szczególności to, czy usterki powstały z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy czy też są
następstwem innych okoliczności (np. wadliwego montażu, wadliwej konserwacji).
4. W przypadku sporu co do przyczyn powstania usterki i zakresu odpowiedzialności Gwaranta,
Gwarant może przekazać sprawę ekspertowi niezależnemu w celu wydania opinii co do przyczyn
powstania usterek i zobowiązuje się do respektowania wyników ekspertyzy wydanej w tym trybie.
Koszt ekspertyzy ponosić będzie Strona przeciwko której wydano orzeczenie.
5. Zamawiający w związku ze zgłoszoną reklamacją na wezwanie Gwaranta obowiązany jest
niezwłocznie dostarczyć przedmiot sprzedaży.
6. W przypadku dokonywania usunięcia usterek na miejscu u Zamawiającego, Zamawiający jest
zobowiązany osobiście lub przez swojego przedstawiciela wskazać usterkę i odebrać przedmiot
reklamacji na miejscu.
7. Zamawiający zobowiązany jest do pokrycia kosztów dojazdu serwisu w przypadku nieuzasadnionego
wezwania reklamacyjnego.
8. Na czas rozpoznania reklamacji nie wydaje urządzeń zastępczych.
§6.
Gwarancja wyłącza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej.
Firma KAR STAL powstała w połowie 2010 roku. Założyli ją ludzie specjalizujący się w kompleksowej obróbce metali. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży pozwala na świadczenie usług na najwyższym poziomie.
Copyright © 2017 Kar Stal Sebastian Karpeta Wszelkie prawa zastrzeżone. Wdrożenie: SIPLEX Studio